Vervolg Sydney

1 januari 2013 - Merimbula, Australië

Nou door technische onvolkomenheden dan maar in twee delen. Onderweg naar Manly dus daar heerlijk aan het strand gezeten na dat we heerlijk fruit hadden gekocht. Wat hier overigens stervend duur is net als alcohol en sigaretten trouwens van die laatse twee maakt het ons niet veel uit maar goed voor de rokers een pakje shag kost hier 25 dollar en een six pack bier 20 dollar.

Het helpt overigens niet om het alcohol of tabak gebruik te minderen wordt hier genoeg gedronken. Genoeg bezopen gaste gezien.

Maar goed heerlijk genoten van t strand met al zijn activiteiten beachvolleybal, surfing en kitesurfing. Dan weer terug richting de stad om picknick mand te vullen. Nog veel meer boten in de buurt bij de brug. Toen met de bus richting Taranga zoo voor het familyfestival eenmaal in het park n mooi plekje gezocht met wij denken t beste zicht op de Harbour Bridge.

Onsertussen werden we vermaakt al zittend in de zon. Door stuntvliegers, parade van verlicht(alle roodgekleurd) boten. Toen om 9pm de kids fireworks. Speciaal voor de jonge kinderen dan kunnen die vast naar huis haha. Daarna werden we elk uur vergast op een paar luide knallen. En het laatste uur elk kwartier. Ondertussen veel plezier gehad met de Australiërs om ons heen en de Denen en Duitse Australiërs of wAren t nou Australische Duitsers. Toen was het toch snel 12 u barste het 15 minuten durende vuurwerk in alle hevigheid los. Op vier plekken om ons heen. Amazing echte wouw momenten en de grand finale was enorm. T leek of dat de hele brug de lucht in werd geschoten. En na het vuurwerk de horens van alle boten. Super gave. Oud en nieuw dit is echt een ones in a lifetime experiens.

Daarna grote chaos duurde bijna 3 uur voordat we de stad uit waren. Maar goed. Iedereen de beste wensen voor 2013 from down under Sydney, Australia.

1. Brigitte Marko en max:
    2 januari 2013
    hoi Nancy en johan eeeeen heeeeel gelukkig nieuw jaar
    en geniet nog even van jullie schitterende vakatie daar in australie we zijn hartstikke jaloers op jullie wat een mooi verhalen en natuurlijk ook de mooi foto's nou als we jullie niet meer spreken eeen heeel goeie reis terug xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx groetjes vanuit lelystad tot gauw
  2. Lineke:
    4 januari 2013
    Hey luitjes,

Wat een leuke verhalen allemaal!! Zo te lezen vermaken jullie je wel:-)
    Ook nog een gelukkig nieuwjaar en idd volgens mij moet dat vuurwerk in Sidney geweldig zijn!!
    Geniet lekker!! Wanneer komen jullie weer naar Nederland!!!

Groetjes Lineke