vertrek aanstaande

25 november 2012 - Dronten, Nederland

3 December a.s. gaat het dan echt gebeuren, we gaan vertrekken naar Australie.

Om 10 uur vertrekt ons vliegtuig vanaf Amsterdam om te vliegen naar Singapore. Daar verblijven we 18 uur. De planning is dat we o.a. een rondrit gaan doen door Singaporestad.

We vertrekken daar dan weer om 23:50 lokale tijd om de laatste 9 uur te vliegen. Zodat we 5 december aankomen op vliegveld Adelaide. Dan begint ons avotuur pas echt. Hoop dat we jullie regelmatig op de hoogte kunnen gaan brengen. Tot volgende week, ik denk het eerst vanaf Singapore.

Groeten Johan en Nancy

1. Lineke:
    25 november 2012
    We gaan jullie volgen!! Leuk!!!!!
  2. Paulien:
    26 november 2012
    Hoi Nancy en Johan.

Heel veel plezier met aussies! Geniet ervan en goede reis.

Paulien
  3. Joanna:
    2 december 2012
    Veel plezier Down Under en ik ben erg benieuwd naar de reiservaringen op dit blog !

gr Joanna
  4. Jose:
    8 december 2012
    Wij gaan jullie ook volgen! leuk hoor om zo mee te kijken.
    wij zijn ondertussen weer gewend aan het koude weer, heel apart hoor zo lig je aan het strand en zo loop je door de sneeuw!

groetjes jan en jose enne heeeeel veel plezier