onderweg

4 december 2012 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

We zitten op Changi airport in Singapore. We zijn hier na een vlucht van 12 uur geland om 7 uur lokale tijd dat is 7 uur vroeger dan de nederlandse tijd. Daarna een tour van twee uur gedaan door Singapore. Vooral indrukwekkende hoge gebouwen.

Foto's volgen nog, mooi was wel dat er ook veel oude gebouwen stonden en dat deze naast/tussen de moderne hoogbouw staan.

Natuurlijk de trots van Changi gefotografeerd boven op meters hoge gebouwen een plat"schip" waarop onder andere een groot zwembad is gemaakt.

Lekkere temperaturen tussen de 25 en 30 graden. Wel een tegenslag wilde we pinnen bij een automaat vreet die machine gewoon Johan zijn kaart op. Nou jullie kunnen je voorstellen wat er toen gebeurde. Gelukkig op een gegeven moment na veel van het bekende kastje naar de muur gestuurd te zijn, zijn pas geblokkeerd gelukkig zijn we niet voor een gat te vangen. En had ik ook mijn pas nog.

Over 3 en half uur vliegen we vanaf hier naar Adelaide ongeveer 7 uur vliegen. Met hulp van een slaappil hopen we die te kunnen slapen. Hier op het vliegveld op de lounchbedden wel wat kunnen slapen voelen ons nu redelijk.

Nou jullie horen snel weer van ons dan met foto's

Groeten Johan en Nancy

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anton Meijer:
    4 december 2012
    Hallo Johan en Nancy,

Is wel even slikken. Gelukkig heeft Nancy ook nog een pinpas. Mocht je zonder geld komen te zitten en levert seizoenwerk in Australie te weinig op, laat het mij dan even weten. Ik kan altijd een beroep doen op de publieke offervaardigheid in Nederland.

Nu even serieus. Geniet van een dagje Singapore en kom heelhuids aan in Australie.

Groet,

Helen & Anton
  2. Lineke:
    Hey reizigers,

Nou dat was wel balen met de pinpas!! Maar leuk dat jullie zoveel mooie dingen al gezien hebben op de tussenstop! Inmiddels zullen jullie wel weer de volgende trip hebben gehad. Veel plezier en ben benieuwd naar de volgende verhalen!
    Groetjes Lineke
  3. Jan Hollestelle:
    5 december 2012
    De reis is begonnen voor jullie!!! Wat een afstanden zijn dat zeg. Balen van die pinpas, maar vooral doorgaan. Heel veel plezier en we blijven jullie avonturen volgen. Geniet van het mooie weer (hier wordt vandaag sneeuw verwacht).
  4. Caro:
    5 december 2012
    Jeetje, balen van die pas. Hopen dat het niet nog eens gebeurt dan hebben jullie pas een probleem. Veel plezier samen! Knuffel van ons!
  5. Joanna:
    5 december 2012
    Heerlijke temperaturen, handig die automaten die je pinpas inslikken. Oeps. goede reis op de vlucht naar Australie.

gr Joanna
  6. Remon:
    7 december 2012
    Heerlijk die temperaturen!
    Dat was zeker ff een momentje van stress, je zal beide maar geen bankpas meer hebben...
    Ga lekker genieten, dat gaat zeker lukken denk ik, wat een heerlijke temperatuur daar!
    Groetjes
  7. Jose:
    8 december 2012
    jemig wat een tijden om te vliegen zeg 12 uur zitten pfff vond 6 uur al lang! maar dan heb je ook wel wat zeg, wat een mooie foto's al! nou ik zeg maar 1 ding en dat is genieten!!! de temperatuur is goed dus!!
    xxx